در این پکیج آموزشی درس پژوهی تقارن مرکزی ریاضی ششم ابتدایی به همراه مرامنامه کلیه مراحل و جزئیات مرتبط با درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت گردیده است که در نهایت عصاره کار در اختیار فرهنگیان محترم قرار گرفته است.
مدیران آموزشی براین باورند که درس پژوهی به مثابه هسته های تحول در مدرسه معلمان را برای قبول و پذیرش ایده های جدید در فرایند آموزش و یادگیری بر می انگیزد و روند تغییر در مدرسه را تسهیل می کند . تجربه های ژاپنی ها نشان می دهد که درس پژوهی فرصتی برای باز اندیشی در روش های آموزشی به منظور تولید دانش حرفه ای در مدرسه است بسیاری از معلمان در این فرایند فرصت پیدا می کنندکه نوشته های خودرا درباره ی آموزش و یادگیری مرور کنند و با باز اندیشی مشارکتی درآنها نمونه های حرفه ای تازه ای خلق کنند. در واقع معلمان با شرکت در کلاس های همکاران خود به مرور و باز اندیشی تدریس خود و همتایان می پردازند.
آنچه در درس پژوهی تقارن مرکزی ریاضی ششم ابتدایی به همراه مرامنامه وجود دارد به قرار زیر است :
سرتیتر و نام درس پژوهی در ارتباط با درس ریاضی تقارن مرکزی
فصل اول
دیباچه در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
تببین مساله و اضهار نظر و ثبت موضوع در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
دلایل اهمیت و پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
شرح خصوصیات و ویژگی خاص مسئله در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
نوین و آموزشی بودن موضوع در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
فصل دوم
بیان پیشنهادات در رابطه حل مشکل در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
اظهار نظر در رابطه با دلایل پیشنهادات انتخابی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
گروه بندی دانش آموزان و امتیاز دهی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
تفکیک دانش آموزان بر مبنای تفاوت های شخصی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
با معنا نمودن فراگیری دانش در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
ایجاد انگیزه در دانش آموزان و مدرسین در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
ایجاد همراهی در دانش آموزان در ارتباط با ساخت وسیله ها و دست سازه های درسی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
شیوه های جدید و الگوهای برتر تدریس در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
ایجاد تصویر ذهنی در دانش آموزان در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
ارزشیابی کیفی توصیفی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
اجرای تجربیات سنجش و ارزشیابی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
بیان شرح وظایف افراد در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
تنوع در انتخاب اعضای گروه در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
برگزاری جلسه هدفمند در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
طرح درس بر مبنای سند ملی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
طراحی آموزشی بر مبنای معماری نوین تدریس شماره یک در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
طرح درس در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
فصل سوم
اجرای طراحی آموزشی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
قابلیت اجرای درس در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
بازنگری در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
فصل چهارم
طراحی آموزشی شماره دو در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
نگرشی بر نقش درس پژوهی در راستای هماهنگی علمی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
برگزاری جلسات رفع اشکال در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
فصل پنجم
اجرای ثانویه در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
بررسی نتیجه الگوی برتر تدریس درس پژوهی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
شرایط نهایی و کسب نتایج در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
ارائه راهکار در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
مشکلات در روند درس پژوهی در ارتباط با مقوله درس ریاضی تقارن مرکزی
فهرست منابع
پیوست های فایل و مرام نامه درس پژوهی
برای دانلود درس پژوهی تقارن مرکزی ریاضی ششم ابتدایی به همراه مرامنامه و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.