درس پژوهی ضرب کسرها به روش مساحتی ریاضی ششم ابتدایی به همراه مرامنامه بسیار کامل و در قالب فایل ورد و با قابلیت ویرایش ۴۳ صفحه می باشد.که توسط تیم تخصصی کاشان pnu گرد آوری و تنظیم شده است.
در این پکیج آموزشی درس پژوهی ضرب کسرها به روش مساحتی ریاضی ششم ابتدایی به همراه مرامنامه کلیه مراحل و جزئیات مرتبط با درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت گردیده است که در نهایت عصاره کار در اختیار فرهنگیان محترم قرار گرفته است.
تیم پژوهشی کاشان pnu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت به گونه ای دقیق کلیه موارد مربوط به بخشنامه درس پژوهی را رعایت نموده و در این مورد هم درس پژوهی ضرب کسرها به روش مساحتی ریاضی ششم ابتدایی به همراه مرامنامه را بر اساس همین بخشنامه ها و توسط کادر آموزشی تنظیم نموده است.
ایده ی کلبدی تدریس پژوهی بهبودوبهسازی مستمرفرایندآموزش،یادگیری وتدریس است. درس پژوهی بر فرایند فوق تاکید می کند وراه حلی برای تعیین ساختار محتوای آموزشی می خواهند تا ازطریق آن محتوا یکبار دیگر بصورت مشارکتی با سایر معلمین وگاه با نظر خوددانش آموزان موردبررسی قرارگیردوراه حلی علمی برای رهنمون سازی وارتقای سطح کیفی سازی موضوع بکار خواهد رفت.تدریس پژوهی بریادگیری بهتر، سهلتردانش آموزان تمرکز دارد.
آنچه در درس پژوهی ضرب کسرها به روش مساحتی ریاضی ششم ابتدایی به همراه مرامنامه وجود دارد به قرار زیر است :
سرتیتر و نام درس پژوهی در ارتباط با درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
دیباچه در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
تببین مساله و اضهار نظر و ثبت موضوع در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
دلایل اهمیت و پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
شرح خصوصیات و ویژگی خاص مسئله در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
نوین و آموزشی بودن موضوع در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
بیان پیشنهادات در رابطه حل مشکل در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
اظهار نظر در رابطه با دلایل پیشنهادات انتخابی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
گروه بندی دانش آموزان و امتیاز دهی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
تفکیک دانش آموزان بر مبنای تفاوت های شخصی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
با معنا نمودن فراگیری دانش در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
ایجاد انگیزه در دانش آموزان و مدرسین در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
ایجاد همراهی در دانش آموزان در ارتباط با ساخت وسیله ها و دست سازه های درسی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
شیوه های جدید و الگوهای برتر تدریس در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
ایجاد تصویر ذهنی در دانش آموزان در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
ارزشیابی کیفی توصیفی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
اجرای تجربیات سنجش و ارزشیابی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
بیان شرح وظایف افراد در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
تنوع در انتخاب اعضای گروه در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
برگزاری جلسه هدفمند در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
طرح درس بر مبنای سند ملی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
طراحی آموزشی بر مبنای معماری نوین تدریس شماره یک در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
طرح درس در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
اجرای طراحی آموزشی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
قابلیت اجرای درس در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
بازنگری در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
طراحی آموزشی شماره دو در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
نگرشی بر نقش درس پژوهی در راستای هماهنگی علمی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
برگزاری جلسات رفع اشکال در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
اجرای ثانویه در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
بررسی نتیجه الگوی برتر تدریس درس پژوهی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
شرایط نهایی و کسب نتایج در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
ارائه راهکار در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
مشکلات در روند درس پژوهی در ارتباط با مقوله درس ریاضی ضرب کسرها به روش مساحتی
فهرست منابع
پیوست های فایل و مرام نامه درس پژوهی